Poznaj nas – opinie pracowników Nordea NOC

Ludzie

"Nordea daje mi możliwość rozwijania dwóch pasji: pracy i śpiewu"

Justyna Krzyczmanik , process officer
Justyna-Krzyczmanik

Najważniejsza w mojej codziennej pracy jest dla mnie równowaga pomiędzy codziennymi obowiązkami i zainteresowaniami. Jestem wokalistką, a moją największą miłością jest muzyka. Początkowo bałam się, że praca w korporacji zepchnie pasję na boczny tor. Połączenie bankowości back-office’owej ze śpiewem wydawało mi się nierealne. Nordea Operations Centre umożliwił wykorzystanie moich umiejętności w zupełnie nowy sposób. Wraz z koleżankami z pracy stworzyłyśmy autorskie szkolenie z przemówień publicznych.

Moi współpracownicy zmotywowali mnie do dzielenia się swoim doświadczeniem i wiedzą. Byłam zaskoczona ogromnym zainteresowaniem zarówno ze strony przełożonych, jak i pracowników. W trakcie szkolenia wyjaśniam, jak prawidłowo oddychać, modulować głos, ćwiczyć dykcję, prawidłowo korzystać z mikrofonu czy przezwyciężyć stres związany z wystąpieniami publicznymi. Śmiało mogę powiedzieć, że w moim przypadku codzienna praca łączy się z tak ważną dla mnie pasją.

Ludzie
1

Równowaga

„Po pracy zawsze mam czas dla rodziny, która jest dla mnie bardzo ważna.”

Marta Chruściel , team coordinator
Marta-Chrusciel

W Nordea pracuję od 2010 roku. Rozpoczynałam na stanowisku młodszego specjalisty w zespole uzgodnień rachunków nostro. W ciągu roku przejęliśmy cały proces oraz wypracowaliśmy dobrą współpracę ze stroną skandynawską. Kolejnym krokiem było objęcie stanowiska specjalisty, natomiast od stycznia do lipca 2012 roku pełniłam obowiązki młodszego koordynatora zespołu nostro.

Kiedy dowiedziałam się, że jestem w ciąży, byłam bardzo szczęśliwa, ale jednocześnie miałam obawy związane z powrotem po urlopie macierzyńskim. Jak się później okazało - niepotrzebnie. Powróciłam na to samo stanowisko i już w innym zespole mogłam nadal rozwijać moje umiejętności menadżerskie. Od stycznia 2015 samodzielnie zarządzam - jestem koordynatorem zespołu Incoming and Outgoing Payments FI. Jestem młodą mamą, ale mam również swoje cele zawodowe. Praca w Nordea pozwala mi się rozwijać, daje mi ogromną satysfakcję i szansę samorealizacji. Motywuje mnie do działania i ciągłego doskonalenia, co w konsekwencji zbliża mnie do awansu. Po pracy zawsze mam czas dla rodziny, która jest dla mnie bardzo ważna.

Daję z siebie wszystko, ale wiem, że zawsze jest jeszcze obszar do poprawy. Nauczyłam się, że trzeba uwierzyć w siebie i w to, co chce się osiągnąć, a wtedy szybko przyjdą rezultaty.

6
Równowaga

ATMOSFERA

“Rozwój każdego z nas oznacza rozwój i sukces całej firmy”

Krzysztof Dziuba , team coordinator
Krzysztof-Dziuba

Nordea od samego początku przyciągała przyjaznym dla młodych ludzi środowiskiem pracy. Przez ostatnie lata pracowałem przy migracji procesów z Finlandii, byłem członkiem wielu zespołów, a obecnie jestem koordynatorem zespołu. Ostatnie lata efektownej współpracy nauczyły mnie, jak identyfikować możliwe ryzyko, planować działania i systematycznie implementować rozwiązania.

Z mojej perspektywy Nordea Operations Centre jest jedną z niewielu organizacji, która stawia przede wszystkim na pracownika i jego postępy.

ATMOSFERA
3

DOŚWIADCZENIE

“Tutaj wszystko jest możliwe”

Tomasz Oborski , sourcing manager
Tomasz-Oborski

Pracę w Nordea Operations Centre zacząłem w październiku 2011 roku w zespole IT Sourcing – Consultant Procurement. Zajmowałem się sporządzaniem umów na usługi konsultingowe, administracją bazy danych oraz codziennymi kontaktami z dostawcami usług. Po roku zdecydowałem się przenieść do zespołu, który zajmował się administracją e-zakupowej platformy. Złożoność zadań wzrastała z czasem i awansowałem na specjalistę ds. Sourcingu. Wspierałem różne kategorie zakupów w trakcie prowadzenia projektów, m.in. tworząc zapytania ofertowe i wysyłając je do potencjalnych dostawców Grupy Nordea. Od czerwca 2015 roku jestem menedżerem ds. Sourcingu w zespole Category Support i zajmuję się prowadzeniem własnych projektów zakupowych dla Grupy Nordea, a także wspieram Nordea Operations Centre w lokalnych projektach zakupowych.

W Nordea najbardziej podoba mi się to, że tworzy możliwość rozwoju, jest otwarta na dialog i nowe pomysły oraz dba o dobre samopoczucie pracowników.

12
DOŚWIADCZENIE