Poznaj nas – opinie pracowników Nordea NOC

Ludzie

„Praca z ludźmi daje mi energię do realizacji codziennych wyzwań”

Dominik Jarzyński , team leader
Dominik-Jarzynski

Moja przygoda z centrum operacyjnym Nordea zaczęła się stosunkowo niedawno. Kultura korporacyjna Nordea była mi jednak bliska już od lat. Wcześniej pracowałem w Nordea Bank Polska jako doradca kredytowy, a następnie jako dyrektor placówki bankowej.

W styczniu 2015 roku rozpocząłem pracę w centrum operacyjnym Nordea i poczułem się jak w domu. Jestem liderem zespołu odpowiedzialnego za produkty rynku kapitałowego. Praca z ludźmi daje mi energię do realizacji codziennych wyzwań, ale jest też źródłem codziennych doświadczeń. Ponieważ w pracy lidera wszystko sprowadza się do ludzi, dzięki moim współpracownikom odnajduję inspirację do działania.

Praca w Nordea pozwala mi zachować równowagę między realizacją codziennych wyzwań biznesowych a znalezieniem czasu dla rodziny. Mogę również realizować moje pasje, głównie sportowe, takie jak koszykówka, rower, bieganie. Aktywności sportowe są wspierane przez Nordea Operations Centre. Jeśli cenisz sobie równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym, dołącz do nas.

Ludzie
5

Równowaga

„Pasjonuję się siatkówką - w Nordea mogę łączyć przyjemne z pożytecznym”

Michał Mantaj , process officer
Michal-Mantaj

Od początku mojej pracy w Nordea, duże wrażenie zrobiła na mnie panująca tu dobra atmosfera oraz wiele aktywności, w których mogą brać udział pracownicy.

Bardzo ważna w naszej organizacji jest praca zespołowa. Umiejętność tę wykorzystujemy zarówno w codziennych procesach, jak w projektach i przedsięwzięciach na skalę całej firmy. Pracownicy mają szansę sprawdzić się, a przy okazji poznać innych ludzi, biorąc udział w dodatkowych projektach.

W Nordea Operations Centre działa wiele drużyn sportowych, w tym siatkarska NOC Volleyball Team, co osobiście bardzo mnie cieszy. Po godzinach pasjonuję się siatkówką. Mogę zatem łączyć przyjemne z pożytecznym. Co ciekawe, drużyna siatkarska jest jedną z pierwszych i najbardziej utytułowanych drużyn sportowych powstałych w Nordea Operations Centre. Bierzemy udział w turniejach charytatywnych, firmowych i branżowych, również takich o zasięgu ogólnopolskim.

Każdy znajdzie coś dla siebie w dziedzinie sportu - oprócz drużyny siatkarzy, mamy również drużynę piłki nożnej, koszykówki i grupę biegaczy.

10
Równowaga

ATMOSFERA

”Czuję się ważną częścią większej struktury”

Bartłomiej Jaros , team leader
Bartlomiej-Jaros

Pracę w Nordea zacząłem w czerwcu 2011 roku. Początkowo pracowałem w Nordea Bank Polska w Departamencie Obsługi Kredytów, w Zespole Monitoringu. Po roku przeniosłem się do Nordea Operations Centre. Zacząłem od stanowiska junior specialist. Pracowałem nad migracją procesów ze Szwecji i Finlandii do Polski. Podczas mojej pracy, dzięki udziałowi w wielu projektach, poznałem metodologię Lean.

Nasza organizacja rozwija się dynamicznie, a ja czuję się czynnym uczestnikiem tych zmian. W 2014 roku awansowałem na stanowisko koordynatora i obecnie zarządzam zespołem zajmującym się duńskimi kartami płatniczymi.

Co podoba mi się najbardziej w Nordea? - Przyjazna atmosfera, otwartość na informację zwrotną oraz możliwość tworzenia rzeczy od podstaw. Dzięki temu czuję się ważną częścią większej struktury.

ATMOSFERA
7

DOŚWIADCZENIE

“Tutaj wszystko jest możliwe”

Tomasz Oborski , sourcing manager
Tomasz-Oborski

Pracę w Nordea Operations Centre zacząłem w październiku 2011 roku w zespole IT Sourcing – Consultant Procurement. Zajmowałem się sporządzaniem umów na usługi konsultingowe, administracją bazy danych oraz codziennymi kontaktami z dostawcami usług. Po roku zdecydowałem się przenieść do zespołu, który zajmował się administracją e-zakupowej platformy. Złożoność zadań wzrastała z czasem i awansowałem na specjalistę ds. Sourcingu. Wspierałem różne kategorie zakupów w trakcie prowadzenia projektów, m.in. tworząc zapytania ofertowe i wysyłając je do potencjalnych dostawców Grupy Nordea. Od czerwca 2015 roku jestem menedżerem ds. Sourcingu w zespole Category Support i zajmuję się prowadzeniem własnych projektów zakupowych dla Grupy Nordea, a także wspieram Nordea Operations Centre w lokalnych projektach zakupowych.

W Nordea najbardziej podoba mi się to, że tworzy możliwość rozwoju, jest otwarta na dialog i nowe pomysły oraz dba o dobre samopoczucie pracowników.

12
DOŚWIADCZENIE